loading...

خرید لوازم یدکی چری در مشهد

بازدید : 4
يکشنبه 29 بهمن 1402 زمان : 13:24

رگلاژ ترمز دستی میتواند بوسیله خویش راننده و فارغ از نیاز به مراجعه حضوری به تعمیرکاران کارشناس صورت پذیرد. اما در حالتی‌که دو شیوه پایین را برای رگلاژ ترمز دستی آزمون کردید، ولی آن سود ای که بایستی را ندیدید، مسلما می بایست به کارشناس این شغل مراجعه‌کنید.

انواع پمپ ترمز و قطعات گیربکس و لوازم یدکی جیلی در مشهد و لوازم یدکی خودرو های چینی، در فروشگاه یدکی حقی پیروزی مشهد به راحتی میتوانید بیابید.

طرز نخستین رگلاژ ترمز دستی
طریق او‌لین که برای رگلاژ ترمز دستی وجود دارااست که می‌توانید از آن برای تهیه دوباره ترمز دستی یاری بگیرید، مبتنی بر با فرآیند تحت میباشد. توجه فرمایید که‌این فرایند بایستی تک به تک ایفا شوند تا فیض آخری تهیه و تنظیم دوباره ترمز دستی میباشد. به این ترتیب، قطعا برای ایفا این شغل فرآیند متفاوت را جاری ساختن دهید.

خرید قطعات جیلی در مشهد

در صدر بایستی ترمز دستی را زیر بکشید و درب کنار ترمز دستی را گشوده نمایید تا پیچ رگلاژ را ملاحظه کنید.
پیچ رگلاژ را به اندازه ای بچرخانید که هنگامی ترمز دستی پنج دندانه را بالا آوردید، متوجه محکم شدن آن گردیده باشید.
نکته قابل توجه: اعتنا داشته که پیچ رگلاژ نباید بیشتراز حد محکم گردد. زیرا دراین‌صورت لنت ترمز پژو ۴۰۵ بیشتراز حد داغ شود و این مسئله تک تک شدن زود هنگام لنت ترمز و نیاز به خرید لنت دوباره را به هم پا داراست.

طریق دوم رگلاژ ترمز دستی
نحوه دیگری که برای رگلاژ ترمز دستی وجود داراست، بر اساس با فرآیند تحت قابل اجرا میباشد. این طریق نسبت به طریق گذشته غامض خیس میباشد، ولی اثر متعددی روی پیشرفت در عملکرد ترمز دستی ماشین شما خواهد داشت.

در صدر می بایست ماشین خویش را در یک جای سوای شیب پارک نمائید.
ترمز دستی را کاملا زیر بکشید.
پیچ رگلاژ را تا حدی که یک به دور از آن باقی بماند و تماما وارفته نشود، گشوده فرمایید.
اهرم ترمز دستی را به بازه زمانی ۴ الی ۵ توشه پشت سر هم بالا و ذیل ببرید.
درحال حاضر مجددا ترمز دستی را بالا بکشید و خودرو را پر‌نور فرمایید.
حالا بایستی پدال ترمز را ۳ توشه با حداکثر نیرو فشار دهید و رها فرمائید. توجه داشته باشید که هر توشه می بایست ۳ الی ۴ ثانیه پدال ترمز را نگه دارید.
در مرحله آتی بایستی ماشین را بی صدا نمایید.
هم اکنون دفعه به محکم کردن پیچ رگلاژ می‌رسد. باید پیچ رگلاژ را به اندازه ای محکم نمائید که درصورتی که ترمز دستی به اندازه ۹ دندانه بالا آمد، شاهد محکم شدن ترمز دستی باشید.
رگلاژ ترمز دستی با روشی معمولی
رانندگی با ماشین هنگامی می‌تواند ایمن باشد که از درستی تندرست قطعات خودرو مطمئن باشید. یک نقص‌ خرد در خودرو مانند فساد ترمز دستی، میتواند اثر بسیار متعددی روی سالم شما و سرنشینان خودرو داشته باشد. تهیه و تنظیم دوباره ترمز دستی که با اسم رگلاژ شناخته می‌شود، روشی میباشد که با غرض تهیه و تنظیم ترمز دستی و پیشرفت در عملکرد آن اجرا می‌شود. در شرایطی که این فعالیت را به طور عصر ای اجرا دهید، از صدما مالی و جانی خودداری می‌کنید.

تا به اینجای نوشته‌علمی شما‌را با ۲ نحوه رگلاژ ترمز دستی آشنا کردیم. ولی درصورتی که قصد دارید فرآیند رگلاژ ترمز دستی را با طریق بی آلایش اعمال دهید، میتوانید از طریق اتومات یاری بگیرید. برای این فعالیت باید همان گونه که در حالا جنبش در دنده عقب می باشید، یک نوبت ترمز دستی را بکشید و آن‌گاه به جنبش رو به جلوی خویش ادامه دهید و مجدد ترمز دستی را بکشید. در حالتی که این کار را چند توشه تکرار فرمائید، فعالیت رگلاژ ترمز دستی شما به طور خودکار و فارغ از تغییر‌و تحول چرخش پیچ رگلاژ ایفا شود.

رگلاژ ترمز دستی ۴۰۵
پژو ۴۰۵ یکی خودروهای دوست داستنی در جمهوری اسلامی ایران خودرو میباشد که به جهت داشتن کیفیت عالی و همینطور قطعات مکانیکی فراوان در ایران، توانسته محبوبیت بسیار متعددی در بین عموم پیدا نماید. اگرچه چگونگی قطعات این ماشین بالا میباشد؛ البته این به این مفهوم وجود ندارد که نباید رگلاژ ترمز دستی و بقیه قطعات خودرو را ایفا دهید. رگلاژ ترمز دستی ۴۰۵ می‌تواند بر اساس با مراحلی که در‌این نوشته ی علمی توضیح دادیم، صورت بپذیرد. اعتنا فرمائید که رگلاژ ترمز دستی ۴۰۵ با نحوه های مختلفی قابلیت و امکان پذیر میباشد؛ البته درصورتی که تخصصی درین ارتباط ندارید و یا این که حتی بعداز رگلاژ کارایی ترمز دستی شما بهبود پیدا نکرد، بایستی با اشخاص کارشناس برای رفع این خلل مشورت کردن فرمائید.

رگلاژ ترمز دستی تیبا
تیبا جزء خودروهای دوستداشتنی سایپا میباشد که از فرصت ورود خودش توانست ایده ها متعددی از عموم را به خویش جلب نماید. البته با وجود ماشین هایی همانند ساینا و کوییک، فروش این ماشین چندان زیاد نبوده و تعداد تیبا در جمهوری اسلامی ایران زیاد وجود ندارد. رگلاژ ترمز دستی تیبا نیز بایستی مانند هر ماشین دیگری به طور عصر ای صورت پذیرد. در شرایطی‌که به طور عصر ای این عمل را اعمال دهید، میتوانید از طریق خود کار برای رگلاژ ترمز دستی به کار گیری نمائید. در غیر این شکل امداد دریافت کردن از طریق های دستی میتواند راهکار مطمئن تری باشد.

رگلاژ ترمز دستی پراید
فراوان ترین ماشینی که در جمهوری اسلامی ایران مشاهده خواهیم کرد، پراید میباشد. معمولا اشخاصی که مالک پراید میباشند از این ماشین فعالیت متعددی میکشند. به غیر از رانندگی در جاده، در ترافیک های شدید شهری نیز برای جابجا کردن مسافر جنبش می نمایند. کشیدن ترمز دستی به طور ممتد و در دفعات زیاد در خودروی پراید، می‌تواند منجر فساد لنت ترمز عقب پراید نیز خواهد شد. افزون بر آن این قضیه رگلاژ ترمز دستی پراید را ضروری خیس می نماید. با دقت به اینکه ممکن میباشد نیاز به تهیه و تنظیم دوباره ترمز دستی پراید به دفعات داشته باشید، سفارش ما این میباشد که از طریق های مذکور از این نوشته ی علمی برای این فعالیت به کارگیری فرمایید.

رگلاژ ترمز دستی سمند
سمندهای سابق دارنده لنت ترمز عقب پیاله ای میباشند. ولی سبک های نو این ماشین نیاز به لنت ترمز دیسکی سمند دارا هستند که با لنت های ترمز دنا مشترک می‌باشند. رگلاژ ترمز دستی سمند می بایست مبنی بر با نوع لنت ترمز آن صورت پذیرد. می‌توانید از طریق های دستی و اتومات برای رگلاژ ترمز دستی ماشین سمند یاری بگیرید یااینکه به تعمیرکار برای ایفا این شغل رجوع نمایید.

رگلاژ ترمز دستی پژو پارس
پژو پارس مانند سمند، جزء خودروهایی میباشد که از قدیم تاکنون گسترش های متعددی در ساختار خویش داشته میباشد. بعضی از سبک های لنت ترمز پژو پارس برای چرخ های عقب به طور پیاله ای ساخت‌و‌ساز گردیده اند و بعضا دیگر به طور دیسکی که هرمورد کاربردهای خاص خویش را دارا هستند. برای رگلاژ ترمز دستی پژو پارس، می‌توانید مبنی بر با نوع لنت عقب پژو پارس، این فعالیت را اعمال دهید تا خیالتان از بابت تهیه دوباره لنت ترمز شل باشد. در شرایطی‌که روی کارایی ماشین خویش آلرژی دارید، سفارش میکنیم که عمل رگلاژ ترمز دستی پژو پارس را به اشخاص دارای تخصص بسپارید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 160
  • بازدید کلی : 160
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی